wtorek, 19 lutego 2013

Gagi z przedszkola

Gagi Łukaszynki i innych dzieciaków zapisywane są skrzętnie przez panie w przedszkolu. Najciekawsze publikowane są w szatni na ściennej tablicy.

Z racji ochrony dóbr osobistych i własności intelektualnej reszty "złotoustych", prezentujemy wyłącznie najciekawsze sentencje naszej Łukaszynki:


Recepta na smutek


Łukasz do pani: "Kiedy jest komuś smutno, to ja mu wtedy daję uśmiech... I załatwione!"


Imieniny Kota


W poniedziałek dzieci w przedszkolu mogą przynosić swoje zabawki. Łukasz przyniósł statek piracki. Pani pyta:
- Łukasz? Skąd masz taki fajny statek?
- Dostałem w prezencie od rodziców. Na imieniny kota!

Mikolajek i Cukierek - prawa autorskie: Goscinny-Sempe oraz Wydawnictwo "Znak"







Inne kobiety


Narzeczona Łukaszynki przyszła poskarżyć się pani, że Łukasz powiedział, że już jej nie kocha. Pani pyta:
- Łukasz? Czy to prawda?
A Łukasz beztrosko: - Tak. Bo ja mam już teraz inne kobiety...



Biznes-plan na przyszłość


Pani pyta dzieci w przedszkolu o ich plany na przyszłość. Łukasz odpowiada:
- Jak ja będę duży, to będę grał w "Krasnoludy"
- Ale Łukaszu? Jak utrzymasz żonę?
-Pocałunkami
-A skąd weźmiesz pieniądze?
-Z bankomatu...



Starożytny rzymski fresk przedstawiający Amora i Psyche. Za fotkę dziękujemy Wikipedii.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz